söndag 29 augusti 2010

Kommer ni ihåg att min sons musikklass

vann 25000 kronor?
Idag är det prisutdelning i Kungsan och eleverna kommer att framföra ett av numren från musikalen.
"Va, ska du dit och kolla?"
"Öh. JA."
"Men varför det?"

Dumma frågor få inga svar.
Istället tittar jag på morgontv, på 4:an.
Psykoterapeuten Rigmor Robért har nya läppar och till det har jag inga som helst kommentarer. Det kan hända att även jag tycker att det är skitsnyggt en vacker dag.
Sånt har hänt förut; att något som jag har dömt ut som väldigt fult i mars sitter på min kropp ett halvår senare.

Diskussionen på 4:an är intressant, den gäller magkänsla...

7 kommentarer:

Shamrock sa...

Klart man vill titta när barnen gör något sånt. Undrar varför de har så svårt att förstå det

Unknown sa...

Jaa dessa barn. Kan bara hålla med Shamrock...klart du ska vara med och se, lyssna och växa av stolthet.

Mi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mi sa...

Ja du, i en viss ålder bara måste du komma se och höra... och i en annan ålder är det så pinsamt att du kommer, ser och hör :)
Men det går över som tur är.
Kram..

Sus sa...

Jag hade stått längst fram i Kungsan. Och yyyylat.
Det är ju stort ju!

Åsa Hellberg sa...

Jag ska yyyla!

HOUSE of ADELA sa...

Jag hade också ylat!=) Synd att jag missade gomorron programmet...det är intressant med magkänsla!

Kramar
Adela