måndag 30 augusti 2010

Maken

till darrhänt varelse får man leta efter. Jag skulle just nu kunna göra en hel del för en chokladkaka.
Äter man ingen lunch blir det så.

I min förort är det buskallt och det vet jag enbart genom att ha balkongdörren öppen för ute har jag verkligen inte varit, och nu fryser jag som tusan.
Det bästa tipset för frysiga inomhusdagar kommer här:
Sätt på dig ett par mjukisar + en t-shirt (gärna stor), över detta klär du sedan på dig en fleecemorgonrock (kan med fördel vara rosa). På fötterna rekommenderar jag strumpor och ett par lurviga tofflor.

En, två, tre och man svettas som en gris.
Bra va?

Jag tror att ni förstår att jag behöver mat...

3 kommentarer:

Sofie B-C sa...

Ja, det låter som om du behöver lite mat -och kanske lite värme! Du pratade ju om längtan efter London tidigare -här är 22 grader idag! Ingenting går upp mot den svenska sommaren -men den Brittiska hösten är inte så dum:)Kanske vi ses här under hösten?

Anonym sa...

Haha, bra tips. Ska genast memorera det. :)

Åsa Hellberg sa...

Sofie; I love London, nästa år kanske...

Millan; bra!