tisdag 2 november 2010

En begåvad tjej

från sonen gamla nia drog ihop hela det gamla gänget idag och så åkte de till stan för att gå på bio. Med hem hit för att sova över kommer den gamla bästisen som numera bor i Täby och går i gymnasiet där... långt från vår södra förort.
Avstånden i den här stan är rätt stora emellanåt, i det här fallet sisådär fyra mil med knöliga kommunikationer.

Själv ska jag leta reda på en kavaj som inte är mönstrad till morgondagens inspelning då jag ska visa ryggsidan till.
Herregud, jag behöver ju inte ens tvätta ansiktet.

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Kul att bli filmstjärna så där, även om det främst blir ryggen. Det är såna grejer som kan få mig att övervägaflytt till Stockholm.

Åsa Hellberg sa...

Kom hit för tusan!

Shamrock sa...

Du kan tom sminka dig jättefult elelr räcka ut tungan utan att det gör något

Åsa Hellberg sa...

Shamrock; jag vet!!:)