tisdag 9 november 2010

I dagens arbete ingår en förflyttning

från Farsta till en annan förort mer västerut, vilket ju är hur trevligt som helst.

Jag har fortfarande inte tagit något beslut om jag ska köra bil eller ta tunnelbanan, båda brukar vara lika illa när det är snöoväder vilket det tydligen ska bli här idag.
Att jag har vinterdäck på min bil brukar inte betyda särskilt mycket om inte andra trafikenter har satt på sina och tunnelbanans ovilja att fungera på snö är vida känd.

Nåväl, jag har en stund till på mig att fundera.
Först ska jag prata med andra klienter.

Hur mår ni och har ni fått förskräckliga mängder snö än?

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Skulle in till stan på rekryteringsträff för ekonomiassistenter men funderar på att ställa in... Ska kolla mer när den där snön är tänkt att dyka upp!

Gafflan sa...

Ingen snö här hos mig men det blåser rejält. Annars jobb.
Kram.

Åsa Hellberg sa...

Spader M; än så länge regnar det i Farsta.

Gafflan; det är baske mig storm.