lördag 13 november 2010

På Adlibris är Casanovas Kvinna

i pocket tillfälligt slut.
Jag undrar vad det betyder?
Har sökt svar från min förläggare som är på resande fot och svår att få tag på.

Jag är lite dåligt insatt i hur det där fungerar, men visst är det väl så att nätboklådorna inte ligger inne med egna lager?
Helt ärligt vet jag inte ens hur många böcker som trycktes i pocket.
Det är sådant man borde ta reda på antar jag.

Jag är inte ointresserad, tvärtom, jag frågar nog bara lite för lite helt enkelt.

Uppdatering; den är tydligen slut hos Bokias nätbokhandel också. Mystiskt.

16 kommentarer:

Liz Wennberg sa...

Jag har erfarenhet att böcker skickas till nätets boklådor från förlaget.

Snäckskalsdalen. sa...

Det betyder nog att det är en braksuccé, tror jag! Var glad!
Kram

Åsa Hellberg sa...

Ja, men inte dessa. Det var Förlagssystem på den hårda (även till nätet), däremot vet jag inte när det gäller pocketen. Den upplagan är ju så mycket större (antar jag)...

Åsa Hellberg sa...

Snäckan; ja, men just det hade jag nog fått veta:)

Shamrock sa...

Jag tänkte beställa den nästa vända, men då väntar jag nån' vecka med att kika in på Adlibirs

Åsa Hellberg sa...

Shamrock; Bokus har kvar såg jag:)

Madlar sa...

Men det låter ju jättebra, hellre det än att boken ligger i drivor i en realåda.

Åsa Hellberg sa...

Madlar; ja, det förstås:)

Martina sa...

Vilken tur att jag fick tag på en då ;)

Åsa Hellberg sa...

Martina; haha, ja den finns nog både här och där än så länge.
Hoppas att du har en härligt semester!

Pennelina sa...

Håller tummarna för att det är ett positivt tecken :-D

kram!

Åsa Hellberg sa...

Pennelina; tack:)

Anonym sa...

Ja, det var verkligen ett härligt bekymmer att ta tag i :)

kram!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Åsa Hellberg sa...

Karina; ja, kanske det:)