torsdag 11 november 2010

Idag vill jag först och främst gratulera och lyckönska

en klient som ska gifta sig i sommar.
Hurra!

Det är skönt att vakna till lite romantik.
Jag tror att de flesta av oss vill ha lite mer av den varan i vårt liv och frågan är vad vi gör för att få den där ljuvliga stämningen?
Jag har nog alltid trott att jag är bra på romantiserande, men vid närmare eftertanke är det nog så att jag är bäst på att njuta av det någon annan gör och rätt usel på att skapa något själv.

Lite tips och tricks i kommentarsfältet vore toppen, tack.

3 kommentarer:

Hannah sa...

Romantik är aldrig fel. Jag tycker att vardagsromantik är väldigt viktigt. Det kan vara att ha en mysig kväll mitt i veckan med god mat och en bra film, blommor eller en liten present utan att ens älskade fyller år eller nåt. Bara för att man vill ge något.
/Hannah

Spader Madame sa...

Nu är ju jag och Esset nykära -och även om vi har varit förlovade en stund så är vi nyss (juni) ihopflyttade, så det blir mycket vardagsromantik. Är inte mycket för blommor och presentande själv, så det får bli levande ljus till maten som vi planerar och lagar ihop och litet dans på köksgolvet... På helgerna har det blivit promenader inne i stan och kaffe latte på ett fik. Underbart!

Åsa Hellberg sa...

Hannah; god mat och film är bra:)

Spader; åh, dans på köksgolvet...