lördag 20 november 2010

Jag tänkte avslöja romansen

mellan Christer Sandelin och Malin Berghagen, men det sprack när han just gjorde det själv i "Så mycket bättre".
Annars får jag sällan höra skvaller; om det beror på att jag inte är betrodd eller om det är för att jag inte verkar vara så intresserad vet jag faktiskt inte.

Skvaller om mig själv kan jag däremot ägna mig åt:
En gång för hundra år sedan åkte jag med den mycket trevlige Herr Sandelin till en gemensam vän för att äta middag.

Det var det.

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Spännande!

Sus sa...

Hjärtat har gått på samma skola som honom. Dock några år yngre är han ju..

Fru Venus sa...

Tycker inte att det finns så många riktiga kändisar mera, dessa dokussåpa människor är inga kändisar enligt mig. Men apropå kändisar, har köpt din Casanova bok nu och ska läsa den :-))

Åsa Hellberg sa...

Fru Venus; jag hörde av Snäckan att du hade haft med dig den:)

Agneta sa...

Oh. Jag mötte Lassie! Minsann, alltid lika roligt! =)