tisdag 30 november 2010

Livet som coach

är minst sagt omväxlande.
Idag har jag coachat en butikschef, en som vill ut ur sitt medberoende och en person som vill sätta ett nytt fokus på sig själv efter småbarn och makens otrohet.

Mer Jobb:
Nu sparkar jag snart igång "Nej, nu jävlar"- workshopen och jag har valt att göra just den enbart för kvinnor.
Hoppas att ni fortfarande är sugna på att sätta ner foten, stärka modet och gå ut från utbildningslokalen med en nyanserad syn på er själva och vad ni faktiskt förmår.

Mindre Jobb:
Ingen har ringt efter min strålande audition med tuschpennan.
Det gör inget och är tur eftersom jag är inbokad för jobb på dysberoendekliniken den dagen det är inspelning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill väldigt gärna gå på "Nej, nu jävlar"- workshopen. Väldigt gärna.

Åsa Hellberg sa...

Du är så varmt välkommen. Mer info kommer.