fredag 19 november 2010

Pommes i ugnen

och på spisen ska det snart snabbstekas lövbiff.
Jag åt en RisiFrutti till lunch.

Helt obegåvat, men alternativen uteblev idag.

Om ni undrar vad jag gjorde på min provfilmning kan jag berätta att jag mimade med en tuschpenna som mick.
Och nej, det finns inte skämsgräns.

Jag valde omsorgsfullt en rosa penna och sedan körde jag hårt inför kameran.



Det kan hända att jag överdrev något.
Jag har inte släppt loss framför en kamera på många, många år.
När man pratar sexmissbruk är det liksom inte aktuellt - eller för all del passande - att vicka på rumpan och låtsas vara världsstjärna.
Alltså kan jag ha gått overboard med min entusiastiska armviftande till den fiktiva publiken.


Vink, vink.
Nu ska jag äta.

12 kommentarer:

Agneta sa...

Åh vad jag hade velat se det! =)

Anneli Stålberg sa...

Hoppas få se dig agera när resultatet kommer någon gång i framtiden :)

Ha en riktigt skön fredagskväll!

Åsa Hellberg sa...

Haha, ni hade dött.
Min son frågade mig om jag är verklig.

Shamrock sa...

Heja. Jag hade valt en blå penna (undrar vad det säger om mig)

Snäckskalsdalen. sa...

När kommer det på film?
Hoppas maten var god och att kvällen blir lugn och skön.
Kram

Åsa Hellberg sa...

Shamrock; att du är lika galen som jag.

Snäckan; det var bara ett prov så jag vet inte om det blir mer. Kul erfarenhet var det i alla fall:)

Martina sa...

Låter skoj :) jag tar en grön penna och pomme är mums !
Trevlig helg .

Spader Madame sa...

Bra gjort! Ska man rocka framför kameran kan man lika gärna välja en rosa penna. Gå hela vägen liksom...

Åsa Hellberg sa...

Martina; det var det.

Spader: Precis!

Anonym sa...

Haha, fantastiskt! Jag hade också velat se de.

Anonym sa...

DET ska det stå, se det. Inte de. Jag menar att jag skulle gjort ganska mycket för att få se det = dig. Åh, du fattar nu är jag bara övertydlig.

Åsa Hellberg sa...

Colour; det är möjligt att det hade roat både dig och andra:)