onsdag 17 november 2010

Jag har funderat lite på

Maria Montazami (hoppas att jag stavar rätt) och hennes framgång hos oss svenskar, att hon är populär är svårt att missa.

Personligen tror jag att det beror på den totala frånvaron av ironi, cynism och råhet; en oförställdhet som faktiskt går genom rutan.
Nu råkar jag gilla snabbtrutar och det kan man väl kanske inte säga att hon har en, men jag kommer på mig själv med att gilla henne ändå.
Jag tycker oerhört mycket om när det går bra för snälla människor och när det vinner över taskighet finns det hopp.

Heja, fru Hollywood.

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Hon verkar vara genomsnäll, ärlig och jordnära. En ovanligt "vanlig" människa som faktiskt vågar vara sig själv...alltid och överallt. Sånt gillas :DDD

Anonym sa...

Ja, första gången jag såg henne i ett program undrade jag allt vad hon var en konstig människa. Men hon vinner i längden... ;)

Åsa Hellberg sa...

Ja, hon är speciell på ett bra sätt:)

Spader Madame sa...

Superlångsam är hon och ja, hon gillas även om man inte har sett överdrivet myket av henne. Men man inser också att man påverkas av vad andra människor tycker. Menar att hon blev lättare att tycka om, när man visste att hon var poppis. Knasigt men sant!