torsdag 25 november 2010

25 250 personer

har köpt - och förhoppningsvis läst - Casanovas Kvinna i pocket.
Upplagan är slut efter nio månader och nu går pocketen i graven.
Hade de tryckt en ny hade jag blivit jätteglad, men nu är jag - ett par dagar efter beskedet -glad över att det inte blev så.

Jag vill inte för alltid vara "SexmissbruksÅsa", det finns så mycket mer som jag brinner för - och också vill fokusera på - som coach/föreläsare/skrivare.

De som vill och behöver läsa Casanovas Kvinna hittar den fortfarande inbunden men för mig är det dags att gå vidare mot nya mål.

Det här kan ju bli hur spännande som helst.

12 kommentarer:

Agneta sa...

Spännande!
Jag hoppas att du snart kommer ut med en ny bok!

Simona sa...

Grattis Åsa!
Kram!

Anneli Stålberg sa...

Det är alltid spännande att vandra på nya vägar :)

Åsa Hellberg sa...

Agneta; det hoppas jag också. Den ska bara skrivas först.

Simona; tack!

Anneli; Ja, det känns så nu:)

Liz Wennberg sa...

Toppen! Avslut är alltid början på något nytt.

Åsa Hellberg sa...

Liz; haha, ja det är ju det.

Pennelina sa...

Häftigt! Gott jobbat :-D

Kram <3

Anonym sa...

FRamtiden kan bara förtälja - men där är vi inte än så; Spännande!
Sanna

Spader Madame sa...

Supercoolt! Grattis!

Åsa Hellberg sa...

Pennelin, Sanna och Spader; kram!

nillas liv på pinnen sa...

Åh, vad roligt det där lät!
Lycka till med vad du nu tar dig för. Skriveri av ny bok?

Åsa Hellberg sa...

Nilla; gärna, när jag fångar en bra idé...