måndag 4 oktober 2010

Back in the blogging business

Efter fyra skivor blodpudding (mm, vad gott) kommer jag att klara mig ett par timmar till innan jag stupar.

Eftersom just den här kursen var den som till stor del förändrade mitt liv, är det speciellt att få vara med.
Tänk om någon annan hittar samma inspiration till förändring som jag gjorde?

Det var på den jag insåg att jag hade hittat något som jag faktiskt var rätt bra på, i alla fall hade en fallenhet för, och om vi pratar hallelujah moments så hade jag ett sådant då.
Dagen efter kursavslutet anmälde jag mig till nästa som började två månader senare, och efter den till nästa som pågick under ett år.

1 1/2 år av ren glädje och hemmakänsla.

5 kommentarer:

Marie sa...

Va härligt när man hittar så rätt.
Ha det bäst

Åsa Hellberg sa...

Tack Marie!

Strandhs Mia sa...

Kikar in och säger ett litet hej !

Ha det bra i dag ...kramen

Anneli Stålberg sa...

Det låter härligt :D

Åsa Hellberg sa...

Tack Mia.
Och ja, Anneli, det är härligt:)