måndag 11 oktober 2010

Och vilken coach vann just 75 kronor på en trisslott?

Man kan säga att jag närmar mig miljonen med stormsteg.

Det är måndag och det betyder S-anon möte (för anhöriga och vänner till sex & kärleksmissbrukare) i Stockholm.
Se mer på www.slaa.se

Är du ensam och rädd för att gå till ditt första möte så maila mig, jag har kontakter som kan möta dig utanför lokalen. Info@hellbergcoaching.se
Själv går jag inte på dessa möten eftersom jag inte är anonym längre utan väljer möten där ingen känner igen mig, men vill understryka hur bra det är för vår egen tillfrisknade att träffa andra i samma situation.
Gå. Du kommer inte att ångra dig!

4 kommentarer:

Unknown sa...

ÅSA
Finns det dyskliniker bara i Stockholm? Göteborg?

Åsa Hellberg sa...

Ja, primärt i Stockholm och en mindre klinik i Göteborg.

Pennelina sa...

Grattis :-D

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Åh, tack!