måndag 18 oktober 2010

Idag gjorde jag pyttelite

blonda slingor eftersom jag fick en mer naturlig hårfärg senast.
Naturlig, pyttsan.
För mig är blond naturligt.
Nu har jag stänk av det igen, om än inte lika mycket som tidigare.

I övrigt står jag på laddning inför kvällens föreläsning, en laddning som går inifrån och ut, vilket betyder att just nu är jag inte så värst pratsam.
Det puttrar på insidan och vad som kommer ut återstår att se; grovplanen är klar förstås men finliret hänger också på vilka som kommer.

Det ska bli kul som tusan.

12 kommentarer:

Unknown sa...

Lycka till ikväll. Hade velat vara där.

Gafflan sa...

Det kommer säkert att bli kanon, jag känner det. :D Lycka till i kväll!
Kram.

Anneli Stålberg sa...

Lycka till!

Anonym sa...

Skulle också vilja lyssna på en av dina föreläsningar nån gång!

Simmelimaka sa...

Ja, jag skulle också gärna lyssna på nån av dina föreläsningar och så undrar jag lite om du också går igång på den egna kicken av att föreläsa. Av kraftsamlingen innan, av fokuserandet och av genomförandet.
I mitt jobb har jag liknande inslag och jag får banne mig endorfinkickar av det.

Lysande ögonblick! sa...

LYCKA TILL! Hoppas du har haft en härlig kväll och att föreläsningen gick bra. Det tror jag att den gjorde. :-)

Åsa Hellberg sa...

Tack alla vänner!

Simmelinka; ja, absolut!

HOUSE of ADELA sa...

Säger detsamma som en del här...jag vill oxå gärna lyssna på dig någon gång!=)

Kram!
Adela

Spader Madame sa...

Hej Åsa! Kikade in från Nillas blogg och märker att jag tänker återkomma. Skrattar åt dina blonda slingor, det skrivs en del blondinskämt inne hos mig, och det händer allt att jag också har massor med blonda slingor!

Åsa Hellberg sa...

Adéla; du kan julshoppa och lyssna på mig 2 dec:)

Spader Madame, varmt välkommen hit!

Anonym sa...

Hej Åsa!
Jag missade din föreläsning i måndags trots biljett. Barnen sjuka och ingen barnvakt. Jag är så himla ledsen och besviken, men..
Har du nån aning om när nästa gång kan tänkas bli?
Kram
/M

Åsa Hellberg sa...

Vad tråkigt att höra M!
Nästa gång är 2 dec, så det är ändå rätt snart.
Den här gången får du en biljett eftersom du hade betalat och inte kunde komma sist.