fredag 15 oktober 2010

Klar

för idag och tänker nu gå in i någon slags fredagskoma, en väldigt välförtjänt sådan faktiskt.
Inte för att jag har jobbat halvt ihjäl mig, det behöver man inte göra för att förtjäna att inte göra någonting.

Det räcker med att man är snäll.

Och lite trött.
(Det kan också vara bra att skaffa sig en självgående tonåring, eller varför inte en självgående man?).

Vips har man skaffat sig ett utmärkt underlag för ett komaläge. För att understryka det kan man äta mat från Mac Donalds, och efter en tupplur lite nötter från Estrella.

(Egentligen skulle jag kunna öppna munnen och trycka in en 200 grams kaka med schweizernöt, men det är ju förbjudet här ett tag till så nötterna ur kakan är helt och hållet ett substitut för det jag egentligen vill ha).

2 kommentarer:

Pennelina sa...

Fick besked i dag att det bara är inflammation, Fanns inga cancerceller i vävnadsproverna - vilket jag inte trodde heller! Har haft problem med inflammationer förr, så jag kände igen symptomen. Några dagar till med antibiotika nu, sedan är det bara att vänta på uppföljning om några månader...

Kramar från mig :-D

Åsa Hellberg sa...

Hurra!!!