lördag 16 oktober 2010

Min vän E

ringde och tipsade om Biff Rydberg när hon hade läst om min vånda inför att tillaga oxfilén jag fick häromdagen, och inte i ett samtal utan hon rabblade istället snällt upp allt jag behövde göra på min telefonsvarare.

Hon är min före detta chef och henne måste jag ju lyda, så idag har jag tillagat just Biff Rydberg vilket jag nog inte har ätit på kanske fem år.

Jag är så mätt att jag nog måste lägga mig i soffan och se en film med Michael Douglas där han är destruktiv och otrogen mot sin fru.

Jag borde verkligen ägna mig åt andra saker...

4 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Jag tycker att det låter skönt.

HOUSE of ADELA sa...

Tycker också att det låter oerhört skönt!=) Särskilt med tanke på att jag själv ska jobba hela natten...;)

Mys och kram
Adela

Åsa Hellberg sa...

Det var det också, och filmen var bra:)

Agneta sa...

Äh, unna dig en skön kväll!