söndag 10 oktober 2010

Jag kan vara

Sveriges tröttaste människa.
Hade inga som helst problem med att somna vid halv ett i natt, trots att jag hade sovit två timmar fram till 19 .
I morse vaknade jag kl nio och nu är jag sömnig igen.
Jag är inte "sjuk-slut", bara väldigt sömnig.

Det är du jämt, säger sonen som fick fiskbullar i dillsås idag. Möjligvis hör maträtten ihop med det uttalandet...
När vi var i matbutiken tillsammans häromdagen pratade vi om fisk, och den enda rätt han kunde tänka sig var just fiskbullar.
Idag fick han det.
Klang och jubel uteblev helt kan vi väl säga.

Jag provar varianten med hummersås i morgon, det kanske var dillen det var fel på idag?

6 kommentarer:

Gafflan sa...

Säkert dillen. ;D
Kram

Åsa Hellberg sa...

Fan tro´t:)

Simmelimaka sa...

Fiskbullar är också mat:)
Jobbade ihop med en absolut-inte-alls-matintresserad kvinna under en period, hon hade med sig fiskbullar till jobbet, som hon åt kalla direkt ur burken.
Där nånstans är i alla fall min gräns passerad.
Btw - tack för din kommentar. Tänkte lite just på dig när jag ställde min fråga. Faktiskt!

Mandelblom & Tassavtryck sa...

Ojojoj. Fiskbullar i dillsås. Då är det illa. Riktigt illa... ;)

Anneli Stålberg sa...

Fiskbullar i hummersås tycker jag är godast :)

Åsa Hellberg sa...

Jag är rädd att det inte blir fler sådana här:)