onsdag 6 oktober 2010

Hemma!

En sådan här utsikt gör mig glad och jag vill gärna för er utsocknes berätta att den inte är från min lägenhet.
Den är från kurslokalen jag har tillbringat de senaste tre dagarna i.




Till och med Kjell Enhager flinar förtjust innan han här ska dra igång nästa övning.



Jag hoppas att alla deltagare är nöjda och att vi som assisterade Kjell, Magnus Kull och Per Bjergestam kunde bidra med vår erfarenhet.
Jag själv är nöjd och glad och har fått ny inspiration till min egen verksamhet, men det får vila till i morgon.
Ikväll blir det familjära uppgifter som att laga mat och kolla hur sonen har det i sitt liv, och
klockan nio är det Åsa-tid.
Grey´s anatomy är tillbaka.
Äntligen!

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag skulle gärna ha den utsikten från mitt fönster

Anneli Stålberg sa...

Fantastisk utsikt!

Åsa Hellberg sa...

Visst är den härlig. Lokalen ligger ett stenkast från slottet.

Agneta sa...

Härlig utsikt! Stockholm är så himla vackert!