tisdag 5 oktober 2010

När jag är så här fullständigt busy

krävs det planering in i minsta detalj.
Så här ser mitt schema ut.

6.30 uppgång, dusch, frukost och någon form av påklädning.
7.50 avfärd med tunnelbana till Slussen.
8.30 duttande innan kursarna anländer.
9.00 kursstart
18.00 avslut.
18.15 hemfärd
19.00 innanför dörren hemma.
19.01 krama son.
19.02 klappa katten.
19.03 kissa.
19.04 byta kläder.
19.05 matlagning.
19.30 intag av det tillagade.
20.00 lägga benen högt.
21.00 borsta tänderna och tvätta av eventuellt smink, lägga sig i sin säng.
22.30 somna.

Jag är ett stort fan av er som har det så varje dag, det kräver sin kvinna det är helt klart.

Nu ska jag borsta tänderna och se på Glada Hudik på ettan.
Sedan kommer jag att somna så gott, så gott.

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Blogger gör mig galen! Min kommentar försvann ut i cyberrymden.
I alla fall skulle jag säga det att när man gör saker man brinner för så orkar man så mycket mer än när man "måste" göra saker :D
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Du är en superkvinna bland många andra superkvinnor=)
Vet att din bok just gett en person en "ny syn" på livet just i dessa dagar...;)Tack!

Sov gott;)
Kram Adela

Unknown sa...

Nu har det hänt igen. Letat i flera dagar efter din bok. Hade bara några sidor kvar, men var har jag lagt den??
Igår kväll fann jag den...bakom gardinen i köksfönstret. Hur har den hamnat där? Åh...virriga jag.
Ha en bra dag med rutiner.
Kram

Lysande ögonblick! sa...

Hoppas du fick en härlig god natts sömn. :-)