torsdag 28 oktober 2010

På mitt Åhlens idag.


Vad tycker vi om det här egentligen, 28 oktober?

9 kommentarer:

Agneta sa...

Nej! För tidigt!

Anneli Stålberg sa...

Glitterboa!

Shamrock sa...

Bojkott!!! Alldeles för tidigt

Josanne sa...

Jag som bojkottar allt vad julen heter säger fetdiss!

Åsa Hellberg sa...

Skönt att vi är så överens!

Anonym sa...

Det är tråkigt att pengar är så viktigt att julen ska bli en stress. Det skriker ju "börja fixa till jul nu annars hinner du inte".
Det får många att bara "glömma" allt och så "kommer de på det" tre dagar före jul i stället och blir helstressade därför.
Julen kommer - oavsett vad vi gör eller inte gör ju...:)
Sanna

Spader Madame sa...

Alltså, jag vill att det ska julskyltas i december och saker som behövs inför advent får säljas någon vecka innan. Å andra sidan ska ju kidsen börja sälja jultidningar mitt i sommaren...

Men det här kommer vi ändå inte kunna göra något åt - så vi får fengshuia- strunta i det!

Unknown sa...

Se det vackra i tillvaron..... glittertillvaro är rätt så fint året om.Jag har köpt en som boa (lila tantvarning) för att roa mig själv.

Åsa Hellberg sa...

Cosifan; ja, det är klart att man ska göra det, MEN, julsaker tillhör julen.
Jag är VÄLDIGT petig med just det:)