lördag 23 oktober 2010

Dubbdäcken sitter nu på forden

Inte för att jag kör den särskilt ofta, men när jag väl är på vägen är det ju bra om jag håller mig där.
Senast jag tankade var när jag skjutsade sonen till Skavsta för fyra veckor sedan och då fyllde jag inte ens tanken, vilket väl beskriver bra hur mycket jag inte kör.

Idag ska jag på bio i stan.
Det är egentligen helt värdelöst om man har bil med sig, men idag får jag skjuts och då är det en helt annan femma.
Sonen laddar för party ikväll och hans mamma går på eftermiddagsbio.
Det är rätt betecknande för livet hos Hellbergs.

3 kommentarer:

Marie sa...

Mysig dag att gå på bio på, i regn och rusk. Men du kanske har bättre väder än vi.
Bra med dubbdäck, hoppas få på mina i helgen.
Kram

Anneli Stålberg sa...

Dubbdäck påminner mig om vinter och jag vill inte bli påmind.

Hoppas du får en härlig kväll!
Kram!

Åsa Hellberg sa...

Här är superfint väder.

Sorry Anneli:)