lördag 9 oktober 2010

Det kan ha varit ett osmart drag

att sova mellan fem och sju.
Å andra sidan kanske jag orkar vara vaken och se en sen film i kväll, något jag aldrig orkar annars.

I morgon går vi nog på bio och ser Wall Street 2 (som den kanske inte heter) med Michael Douglas, har ni sett den (ni som fattar vilken jag menar)?

Och på tal om film; på fyran ser jag ett reportage om inspelningen av Jägarna 2 ( som den kanske inte heter) , och tror ni inte att Överkalix kommunalråd Birgitta dyker upp igen.

Liz, vad är det här?
Behöver du en agent?

5 kommentarer:

Liz Wennberg sa...

Asså, jag börjar ju misstänka det. Birgitta igen?

Åsa Hellberg sa...

Japp, i egen hög person.
Och en musikledare(?) som statistade som polis.

Anonym sa...

Åsa

Jag kanske inte är så flitig med att svara dig..men dina kloka ord gör stor nytta..och i mitt tillstånd...behöver jag alla sanningar..för att mitt beteende inte ska ta överhanden..det är jobbigt nu och jag är glad att du hittade mig här i bloggvärlden...

Kramar om Millan
www.todeathdouspart.blogg.se

faith sa...

Jag känner igen mig. Jag har svårt att hålla mig vaken senare än 21 nu när det är mörkt igen. Så att ta en tupplur kan faktiskt rädda en och annan kväll. Ibland vill man vara vaken längre än 21. Jag lyckades hålla mig vaken igår och satt och snyftade till Ps. I love you.

Åsa Hellberg sa...

Millan, tack själv:)

Faith; visst var den underbar?