måndag 11 oktober 2010

Nu har jag sopat kattsand

för andra gången idag.
Kornen är så stora att de lyser vita på golvet, och det vore förfärligt om någon klient skulle bli tvungen att kliva på ett. Det är illa nog att de måste kela med min katt som inte låter någon vara ifred.
Än så länge har jag inte haft någon som är katträdd, och skulle det vara så får de nog gå till en annan coach.
Katten är ju en del av mitt hushålle.

Dagens första coachsamtal har varit per telefon och jag tycker att det fungerar förvånatsvärt bra med tanke på att vi aldrig har setts innan vi börjar prata med varandra.

Dessutom slipper telefonklienterna alla vita små korn.
Bara en sån sak...

1 kommentar:

Liz Wennberg sa...

Eller så köper du Toa-Lätt, papperssanden som är totalt luktfri. Jag har tjatat om detta i hur länge nu...?