torsdag 28 oktober 2010

God morgon.

Jag har redan hivat i mig mina tre koppar kaffe eftersom klientarbetet börjar tidigt.
Att sova till sju - som var planen - var inte att tänka på. Katten kräktes och jag kan lova att det finns mysigare sätt att vakna på, särskilt när klockan är fem.

Senare i eftermiddag har jag luckor, det kan hända att jag måste fylla en av dem med en tupplur.
Det är en av många fördelar med att jobba hemma.
Som före detta utbränd är jag oerhört petig med vila när jag har den möjligheten.
Det har jag idag... och hela nästa vecka när det är höstlov i Stockholm.

Det är torsdag.
Nu kör vi!

6 kommentarer:

Agneta sa...

Åh fy, vilken jobbig start på dagen. Hoppas att det blir en bra torsdag idag. Men det blir det!

Spader Madame sa...

Miss UD, körde en sådan förra vecka... Men vi kör i gånd den här torsdagen på ett dödsföraktanade sätt!

Åsa Hellberg sa...

Heja Torsdag!:)

Anonym sa...

Det är torsdag.
Nu kör vi!

Så säger allt min stepup/intervall- instruktör innan vi sätter igång :) men då är klockan 17.30.
Jag fårse om jag orkar mig på det i kväll. Jag somnade inte förr än efter två i natt, av helt okänd anledning - men som också gjorde att jag sorterade i mina känslor, så nu känns det rätt så bra även om jag är trött.

Jag hoppas på en bra dag för oss alla.
Kram Sanna

Gafflan sa...

Ok!
Vi kör så det ryker :D
Kram

Åsa Hellberg sa...

Sanna; jag hoppas också på en bra dag för oss alla.

Gafflan; tjoho!