lördag 2 oktober 2010

Har just tagit bort 3 734 mail

från min inkorg.
2 500 kvar, samt de 2 225 som jag har skickat sedan jag rensade sist.

Tänk om man istället fick fysiska brev varje gång någon skriver något på FB eller bloggen?
Då skulle vi kunna snacka om att eliminera arbetslösheten.
Å andra sidan skulle all lön gå till portokostnader.
Jag vet inte hur jag tänker nu och det är inte det viktigaste.
Det är lördag och jag tvättar och rensar både här och där.
Jag har inte tid att tänka på viktiga saker som ni förstår efter att ha läst en sådant här inlägg.

Jag tror vi hörs en annan gång.

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Sitter också och gör detsamma! min privata mail är översvämmad, jag orkar aldrig rensa. På jobbet har jag dockk stenkoll, mappar och tokrens varje vecka. Men hemma... Oh la la.

Åsa Hellberg sa...

Jag har ju både och i min dator, därför måste jag rensa.. väldigt ibland.

Marie sa...

Skönt att rensa, både här och där.
Ha en underbar lördag.
Kram

Åsa Hellberg sa...

Tack det samma, Marie.