fredag 1 oktober 2010

Jag behöver ingen orange tröja

för att synas på kursen nästa vecka, jag har en finne som helt och hållet sköter om den saken.
(Kommer ni ihåg att man en gång i tiden lärde sig att man inte skulle klämma på dem? Hur man ska kunna låta bli det var det aldrig någon som sa).

Dessutom har jag gjort något under underläppen som har gett mig en tjock rand med blodutgjutningar vilket gör att läppen ser gigantisk ut eftersom blodutgjutningen matchar läppfärgen perfekt.

Säljer HM burkor?

13 kommentarer:

Maj Korner sa...

Trevligt att se någon som skriver orange och inte det förhatliga orangea som verkar ha dykt upp som gubben i låden i alla möjliga skrifter.

Åsa Hellberg sa...

På ren bohuslänska skulle det nog heta brandgul. Jag har missat orangea, tur!

Shamrock sa...

Finnar har en förmåga att dyka upp när det minst passar

Tove Kungsholmen sa...

Brandgul rocks! Kör orange burka bara. Eller orangea. Eller brandgul.

Marie sa...

Tänk att man aldrig helt blir av med finnar!! Konstigt att det är det enda man ser när man tittar i ansiktet.
Men du är ju så snygg så det är inte en enda som kommer att se den, jag lovar ;-)
Kramis

Anonym sa...

JaG tror inte HM har sådana och jag hoppas verkligen de inte tar in några heller.
Synliga finnar är att föredra - i min värld i alla fall :)
kram Sanna

Kia sa...

Haha, du är ju rolig (känns som om jag har sagt det förr).
Du skulle ju kunna gå förbi Make up store på väg till din "assist"
Då får du en gratis sminkning där de dessutom sminkar över din extra underläpp.
Häpp

HOUSE of ADELA sa...

Är inte det evig ungdom, finnar??=)

Kram
Adela

Anonym sa...

Hahaha, blev det nån burka?

Pennelina sa...

Ja har man de aldrig annars så dyker de garanterat upp när man ska fotograferas eller göra något annat viktigt ;-)

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Snmrock; I know!

Tove; Tack för allt stöd.

Marie; du är nog min nya bästa kompis!

Sanna; verkligen?:)

Kia; jag har någon svindyr, oanvänd, creme som jag väl får skvätta på...

Adela; jo kanske.

Trolligt; hann inte kolla igår, återkommer.

Pennelina; varför är det så?

Anonym sa...

finnar är elaka, och verkar ju alltid komma när man minst vill. ibland skulle jag faktiskt vilja en burka, för att slippa ens tänka, bara vara jag. utan att nån kan bedöma min kropp, mitt utseende, eller så.. vore nästan en frihet, på sätt och vis.

Kram. /Lizzie

Åsa Hellberg sa...

Lizzie; ja det låter onekligen skönt emellanåt... men bara emellanåt.