fredag 1 oktober 2010

Jag har fått flera nya

följare den senaste veckan och ni är varmt, varmt välkomna.

Jag önskar att jag kunde ta med er alla till Ica Maxi, får för mig att det skulle resultera i en roligare matkorg än den jag kommer att plocka ihop inom en timma.
Kolan är tom. Huvudet är väck. Pallet är avdomnat.

Ni fattar va?

Det läggs fram önskemål om wok idag och utan min favoritsås är det en oätbart. Ingen av mina butiker i centrum har förstått att de måste ha den här hemma:

Alltså siktar jag på Maxi, även om det innebär att köra bil en kvart och köa i en halvtimma.
Köper jag tio flaskor klarar jag mig ett tag.

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Ja, såna där flaskor brukar ha en hållbarhet på några år så det är bara att bunkra.
Vad kul att du ska se Lyckan... i helgen! Jag är nyfiken på den filmen och hoppas på en rapport om vad du tyckte!

Åsa Hellberg sa...

Japp, den kommer. Ska se den på söndag.