lördag 2 oktober 2010

Min kompis A

är jättejätterolig.
Hon har skickat mig en inbjudan till ett träningsläger inför Vasaloppet.

"Då har jag lyckats sätta alla bitar på plats vad det gäller vinterns stora händelse i Mora…
Bifogat finns inbjudan och alla detaljer kring anmälan till skidlägret och jag återkommer med
detaljerat program. Sista anmälningsdag 15 dec. Observera att vi har begränsat antal platser,
så ”först till kvarn….”
Hör gärna av dig om något är oklart!
Välkommen till några underbara dagar i Vasaloppsmiljön."


Då skrattar vi gemenstamt. Ett, två och tre; hahahahahahhahahahahahahhahhahahahhah.

6 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Jag instämmer mer än gärna, det är vad jag skulle göra om jag fick liknande inbjudan :D

HOUSE of ADELA sa...

Haaaaa..ja det var lite kul...ungefär som om jag med fått den...jag kan hänga med och springa i 5 km...sen är det nog ganska kört=)

Kram
Adela

Åsa Hellberg sa...

Peter, jag tog bort din kommentar. Jag vill inte ha länkar jag själv inte har lagt in.

Vänliga hälsningar Åsa

Agneta sa...

Hahahaha!!!

Anonym sa...

Jaja, hoppet är det sista som överger en, så det var värt ett försök i.a.f... Kram Agneta

Åsa Hellberg sa...

Haha, kram till dig också Agneta