tisdag 28 januari 2014

Anna är inte särskilt nöjd.

"Tyvärr måste jag säga att det här var en av de sämre böcker jag läst. Förutsägbar och ganska ytlig. Som ett misslyckat försök till någon form av "tant-sex and the city". Jag saknar djup och eftertanke."

Det gör inte så mycket, jag skickade iväg en bunt med mail från sådana som tycker om Sonjaböckerna till min agent idag. 
Vi ska göra små korringeringar i pocketarna (låter konstigt i plural, eller hur?) och då ska vi eventuellt lägga till lite fina ord från läsare.
Mer om det när det bli aktuellt.

I morgon är det exakt fem veckor till releasen av "En liten värld", en bok jag har tjatat om i ett år.
Något spektakel blir det, men jag måste återkomma om det också när jag har fått allt klart för mig.
Vad jag vet är i alla fall att mamma kommer hit ett par dagar, istället för att åka med på kryssningen senare i mars.

Ungefär så, nu när jag ska lägga mig och vänta på att klockan ska bli 10.40, så att jag kan få träffa gynekologen.
För säkerhets skull har jag ställt klockan på åtta. 

God natt!

8 kommentarer:

Spader Madame sa...

Fem veckor kvar tills releasen av din fjärde? Sjukt bra jobbat Hellberg!

Anneli Stålberg sa...

Härligt! Tänk att den snart är här. :)

Sus sa...

Grymt!
Och folk tycker olika. No big deal. Men jag förstår om de mer upplyftande kommentarer är roligare att få =)

Åsa Hellberg sa...

Spader; Japp, min fjärde. Tjoho!

Anneli; ja, och hur fort går inte ett år?

Sus; ja, såklart, men nu struntar jag i dem som inte gillar. Det går inte att tillfredsställa alla.

Andra intryck sa...

Äntligen, längtar!

Åsa Hellberg sa...

Tack, jag med! :)

Anonym sa...

Ville bara skriva här och berätta att jag fullkomligt ääääääälskar Sonja-böckerna!!! Sträckläste båda två på semestern, i hängmattan i Bokenäs....

Åsa Hellberg sa...

Men åh, tuuuuuusen tack!!