måndag 27 januari 2014

I förorten fortgår semestern,

och den här dagen ägnas troligtvis åt att rama in fler bilder.
De är redan utvalda och ramarna finns, så det är bara att sätta fart. Det som återstår är  att hitta rätt plats på väggen.
Utöver den ansträngningen kommer jag att ta en promenad till centrum, det är exakt 2,3 km enligt google, och sola. Det är tio dagar kvar till solsemestern (förhoppningsvis) och jag behöver väcka min hud lite.

Utöver det?
Tja, det vore ju synd att inte se lite något avsnitt av Vita huset.

Någon mer än jag som är ledig?

2 kommentarer:

Ebba Range sa...

Dokumentet med min tvåa har prio ett idag (också)! Inga inramningar här alltså, bara ord, ord ...

Fru Venus sa...

Ledig till 15, sen börjar jobbet.
Känner att vi måste ta tag i Zorras klor....de växer som sjutton under vintern när hon inte är ute....