torsdag 16 januari 2014

Så här dagen efter ser jag förstås inte klok ut.

Håret ärhelt platt och har en ovanlig färg, och ögonbrynen gör att jag ser helt livsfarlig ut. Överläppen är okej om man inte går alldeles för nära.
Det kan vara bra att veta vad uppiffning kan ställa till med, så att man inte gör sådant samma dag (eller ens dagen före) man ska göra något viktigt som ta ett familjefoto eller gå på en anställningsintervju.
Jag läste på om trådning, och tydligen tar många kvinnor bort allt hår i ansiktet, inte bara överläpp och ögonbryn.
Jag förstår inte riktigt varför, det framgick bara av texten att det blir slätt.

Well, nu släpper vi det och går vidare ...

Till vårskor.
De har börjat visas upp nu.
(På sådana där sajter som jag aldrig skulle handla från (faktiskt mest för att jag inte har råd), men som jag mer än gärna tittar på eftersom jag på riktigt älskar fina kläder.)
De här två skulle jag kunna tänka mig i vår.



Torsdag och jag har fortfarande semester. Ikväll ska jag på releasefest, det är det enda jag har planerat idag.
Hurra!


Inga kommentarer: