torsdag 30 januari 2014

Har lite huvudvärk,

men inte "migränlik" som det står i bipacksedeln. Alltså tar jag ett par pulver och kliver in i duschen. Jag ska träffa pojkvännen och vill gärna vara ren och fin.

Och sedan har jag fått mail från min agent som rörde mig till tårar.
Inte för att det vara några nyheter, utan för hur fint mitt författarskap presenteras. Det var som om en pollett föll ned. Det här är stort som tusan och "En liten värld" är en av de mest insålda titlarna (från det stora förlagshuset) den här våren. 
Jag älskar boken och hoppas att läsarna ska göra detsamma.
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

7 kommentarer:

Simona sa...

Ååååååååhhhh!
2014 regerar!

Åsa Hellberg sa...

Ja, visst gör det!

Kati sa...

Härligt! :)

Åsa Hellberg sa...

Kati; ja, verkligen!

Anonym sa...

Åh, det är så himla himla roligt!

Linas drake sa...

Vad roligt! Ska bli spännande att läsa den!

Åsa Hellberg sa...

Sus; ja, så helt galet!

Lina; hoppas att du tycker om den!