måndag 27 januari 2014

Jag fick ett reklamblad om en ny (tror jag i alla fall)

skönthetsklinik i Farsta.
Leg läkare jobbar visst där, men när jag klickade på Om oss-knappen, så var det inga personer som dök upp, bara text.
Jaja, även om nu de skulle kunna få bort mina halsar (inte dubbla, jag har mer av den där tuppvarianten ni vet) så kommer jag ändå inte att göra något åt det. Nu, i alla fall.
Men jag ska inte säga aldrig, för om exakt tre månader fyller jag 52. Och sedan 55 och 72, och då kanske det är dags. Eller så är jag litterär och sveper om mig färggranna sjalar från Gudrun Sjöden och döljer eländet.
Jag vet inte riktigt vem jag kommer att bli då, ska bli spännande att se. Om jag får vara med så länge. Hoppas.
Just nu gillar jag mitt liv mer än jag gjort på rätt länge.

Och det nionde landet Sonja kommer ut i är Lettland.
Tjohej.

4 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Ja, tiden går och vi med den. Men så länge vi är unga i hjärtat spelar det ingen roll vad siffrorna säger.

Åsa Hellberg sa...

Fan trot :)

Hanna Lans sa...

Nio länder! Wow, vilken känsla det måste vara! 52, ser ut som 42 och ett liv som bara går mer och mer uppåt. Jag förstår att du gillar ditt liv. :)

Åsa Hellberg sa...

Hanna, japp, just nu är det fantastiskt. Och nej, jag har inte sett ut som 42 på tio år. Eventuella bilder ljuger friskt.