onsdag 29 januari 2014

Ännu en natt.

Det var lika bra att kliva upp.
Nu har jag ätit min keso och avocado och druckit min första kopp kaffe av två (som egentligen är fyra, men koppen är stor.)
10.40 ska jag träffa doktor Rut, och 13.00 ska jag tvätta sommarkläder! De har flyttats hit och dit och är säkert dammiga. Jag tror att jag har väldigt ont om sköna t-shirts, men det kommer dagens garderobsplock att visa.
Det känns som om det här är en bra dag
Men kan inte Rut hjälpa mig vet jag inte hur resten av den (och resten av MITT LIV) blir.

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Hoppas det går bra hos Rut:)
Härligt det låter med semester, solat och lite nagelpiff! Kan verkligen behövas i denna iskalla vinter, är sååå trött på snö och kyla!
Och sonen ja, då kanske han flyttar? Jag har ju redan en utflyttad sen 4 år tillbaka och den yngsta som blir 20 i sommar är kvar än...tycker fortfarande att han känns liten på flera sätt...eller är det jag som gör och vill ha honom liten kanske.....;))

Kram
Adela

Ebba Range sa...

Hoppas att du nu har fått hjälp av Rut så att du kan se fram mot bättre sömn på nätterna och att termostaten din ska sparka igång även på dagtid!