onsdag 22 januari 2014

Ellen de Generes.

Har jag berättat att jag älskar henne?

Hon älskar inte mig utan Portia Rossi, ni vet hon som var så förfärligt mager i Ally McBeal (det var de allihop i den serien, måste ha varit smittsamt på något sätt.)
Anyhow, emellanåt bjuder Ellen in sin fru till programmet, och senast jag såg det berättade Portia att de hade flyttat åtskilliga gånger under sitt äktenskap. Så fort hon hade slagit sig till ro, tyckte Ellen att det var dags att röra på sig.

Nu är det januari och jag har fortfarande semester, men jag ska till förlaget idag och prata om marknadsplanerna för En liten värld, och bara därför tänker jag att en bokstuga är på sin plats.
Det är oerhört sällan som jag tycker att de Beverlyhillska kåkarna är särskilt trevliga, men det här huset som DeGeneres/Rossi har köpt är lätt att tycka om.

Så medan ni sätter er i soffan och skriver på era fantastiska kommande alster, så åker jag till förlaget och pratar lansering.

Ska vi säga så?

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Det gör vi!

Simona sa...

Ellen är helt fantastisk. Helt.

Ebba Range sa...

Inte alls så pjåkigt hus.

Ingen soffskrivning för mig - jag sitter rakt upp o ned på en stoppad trästol med två nedsuttna dynor på. Idag satt jag där redan 06.40.

Åsa Hellberg sa...

Härligt!