tisdag 14 januari 2014

Väldigt trevlig intervju,

och nu är jag laddad inför tvättstugan. Jag skulle tro att jag behöver köra åtta maskiner. Det blir på håret att få allt torrt, men det ska nog gå. Jag älskar tvättstugan här. Rent, stort, snabba maskiner och torkskåp.
Och när jag ändå håller på med rent tänker jag att det vore bra att skura badrumsgolvet. De två som fick en utskällning igår, städade sitt rum i natt, och nu ser det väldigt trevligt och beboeligt ut.
Ett skurat golv på det, och jag kan tänka mig att laga mat till dem idag.

Jag är en daltande mesproppsmamma i min ursprungsversion, men om jag fortsätter så kommer det att vara så bekvämt att bo hemma att sonen aldrig kommer att vilja flytta, alltså tänker jag från och med nu använda mig av nolltolerans.

Just nu känner jag mig väldigt tuff.
Om ni visste vad fort det kan gå över.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo då, jag vet :)
Sanna

Hanna Lans sa...

Jag har haft dåligt samvete gentemot lille E i två dagar för att jag var grinig i helgen. Uj, vad jag inte är en tuffing ...

Åsa Hellberg sa...

Hanna; be om ursäkt. Det hjälper (båda) :)