onsdag 15 januari 2014

Ibland tänker jag att minimalistiskt är fint.

Vi kan väl säga att det stannar vid en tanke.
I min nya lägenhet (jag ÄLSKAR min nya lägenhet) finns det inte en tom meter, varken på väggar eller golv. Någon dag ska jag ta finfina foton och visa hur mycket tyg det kan gå in i en två i en förort, men inte idag.
Tänker börja med Vita huset. Avsluta säsong ett. Med sorg. Måste få tag på tvåan, men det verkar inte vara så lätt.
Alltså ska jag kolla med min videouthyrare. Det kan hända att han har ett exemplar liggande.

Vad gör ni?

7 kommentarer:

Helena sa...

Sitter och dricker min första kopp kaffe och försöker dra ut på tiden. Ska jobba 12-24 så jag behöver ta tag i mitt liv och krypa ur pyjamasen alldeles strax.

cyndi sa...

Jobbar.
I ett helt o-minimalistiskt arbetsrum.
Minimalistiskt brukar se rätt opersonligt ut.
Jag gillar personligt.

Gafflan sa...

Jag vilar.

Ebba Range sa...

Sitter fast här och på FB - men är på väg att öppna dokumentet med tvåan.

Carina Deckner sa...

Buylando har Vita huset....

Anonym sa...

Jag har säsong 2 om du vill låna. Finns i Gbg och kan bli ett platt paket. / Kerstin - intervjuaren

Åsa Hellberg sa...

Kerstin; tusen tack, men de verkar ha hos min uthyrare, ska kolla idag.

Carina; tack för tipset!