lördag 11 januari 2014

Jag ser på Vita huset och glömmer tiden.

Egentligen skulle jag ha borstat fram bilen och åkt till min Nisse, men jag gör det i morgon istället. Då har de förhoppningsvis skottat fram parkeringsplatser i stan.
Så jag myser hemma och har tänt massor med ljus och lampor. Det är så trevligt här att jag har lust att bjuda hem er allihop. Men det går ju inte, istället tänker jag övertala min son att se en film med mig ikväll när hans tjej jobbar.
Om han vägrar (mycket stor risk) så fortsätter jag med mitt vita hus.
Den är tevekvällen verkar vara rätt bedrövlig.

2 kommentarer:

Helena sa...

Bedrövligt var ordet. Tänkte se ett avsnitt av Suits på dreamfilm.se men sidan ligger nere så nu ser jag miss Secret Agent i brist på annat. Sa någon bedrövligt?

Åsa Hellberg sa...

Haha, precis. Och jag älskar också Suits. Nya säsongen startar i mars!