onsdag 22 januari 2014

Annars semestrar jag på och är åter i tjänst måndagen den 3:e februari.

Då har jag ett par dagar på mig att gå igenom min förläggares kommentarer om Sara.
Jag har inte redigerat det en enda gång så det finns massor att göra och det kliiiiiar i fingrarna, men jag ska hålla mig till det jag har sagt. Det är så välbehövligt att faktiskt inte göra ett dyft. Och på ett ställe jag ... öh ... typ älskar.

Under förmiddagen var jag på förlaget och gick igenom marknadsplanen som jag inte kan berätta ett dugg om. Men den ser bra ut, så kan vi väl säga. Och jag överdriver nog inte om jag säger att ni kommer att se boken överallt när den kommer ut om sex veckor.
Helt galet.
Jag tror att den kommer in på Åhléns också. Det gjorde inte Sonjas sista vilja, trots att jag tog livet av folk direkt utanför entrén.

Ungefär så.
Ett avsnitt av Vita huset och sedan sova en stund låter som en bra plan för de närmaste timmarna.

4 kommentarer:

Kati sa...

Hahaha, man tycker ju att Åhléns skulle ha nappat på en sån bok... ;)

Simona sa...

Underbart!

Izabella sa...

Ser fram emot att läsa boken!

Åsa Hellberg sa...

Kati; eller hur!

Simona; ja, fantastiskt alltihop.

Izabella; om du visste vad jag hoppas att du tycker om den!