fredag 17 januari 2014

När man träffar bloggkompisar (den korrlästa varianten)

på ett event, som det igår, har man ingenting att säga berätta. Jag försökte få dem intresserade av mina överläppar, ögonbryn och klimakteriebesvär, men de visste redan allt.
Om jag ska komma med något nytt får jag helt enkelt sluta berätta allt i den här bloggen, alternativt sluta umgås med de som läser den. De är ju inte så att deras liv är direkt nyheter heller ...

Skojade bara, det är jätteroligt att träffa alla live.
Nu var jag dålig på att skaka hand igår, jag hängde mest med gamla bekanta, men ändå. Inte ens dem bekanta träffar jag särskilt ofta, alltså var det kul jätteroligt att ses för en gång skull.

Jag känner mig fortfarande inte särskilt pigg, men tänker strunta i det och ta en liten tur till Farsta eftersom jag behöver nya "hårvårdsprodukter."
Sedan åker jag nog hem och sover en stund till innan jag ska göra mig fin för ikväll.
Jag tänker vippig kjol, kavaj och stövlar.
Vad tror ni om det?


Inga kommentarer: