onsdag 3 november 2010

Uppdrag slutfört

Och jag fick faktiskt en bild på mig och den välkände skådespelaren från England, men den får jag publicera först i januari när reklamfilmen sänds/har sänts.

Från inspelningen kan jag meddela att först satt jag där och sedan satt jag där. Ett hårspänne placerades i min yviga hårman och sedan fick jag vifta lite journalistiskt med mina händer som höll i block och penna.
Det var klapp och action i två timmar och nu är jag tillbaka i semesterlunken i en väldigt grå och blåsig förort.

Vad gör ni idag?

5 kommentarer:

Agneta sa...

Åh vad kul! Jag hade velat vara med. Inte vara med i filmen utan stå bredvid och se hur en filminspelning går till, det är jag otroligt fascinerad av.
Lova att visa bilden så småningom!

Åsa Hellberg sa...

Haha, jag såg just bilden som togs med min telefon; nej, den vill ni inte se...

Cina sa...

Spännande att spela in film! Jag var statist nån gång på 70-talet när en film om Hjert och Tector spelades in (de var några rövare och banditer på 1800-talet). Mycket väntan var det! Och roligt att se skådisar "på riktigt". Jag var fjorton och impad av det mesta.

Helene sa...

Kul! :)

Själv har jag inte pysslat med så jättespännande saker. Har dock haft en riktigt bra dag. Mys med barnen. Halloweenshopping (party vankas på lördag). Även en sväng till morfar - kaffe och gofika. Just nu försöker jag skriva samtidig som 8-åriga dottern poppar musik och showar framför mig. "Mamma kolla! Mamma kolla! :) :)

Åsa Hellberg sa...

Cina; jag är 48 och imponerad av det mesta:)

Helene; det är väl föreställning nog att se en åttaåring i action.