onsdag 3 november 2010

Ps, inlägget nedan

kom till eftersom jag läste en bok som handlade om att gräva och läka det förflutna. Det är en bra idé, men inte för alla... Dessutom fanns det ingenting i boken som handlade om action, bara om känslor (som om det löser allt). Jag tänker inte läsa den mer.

Jag har lite klädproblem inför dagens inspelning.
Visste ni att prickigt, randigt och vitt inte är så bra när man ska visa ryggen i en reklamfilm? Jag vet det nu och eftersom jag ska föreställa en proper journalist, bakifrån (?), går jag lite bet på kläder.

Det kommer att lösa sig.
God morgon, förresten.

5 kommentarer:

Gafflan sa...

Gomorron på dig också!
Tror det blir spännande idag med inspelningen. :D
Kram

Helene sa...

Godmorgon! Spännande att läsa om din skådiskarriär! :) :)

Agneta sa...

Svart polotröja röstar jag för. Eller svart kavaj. Kör på svart.
Vad har journalister på sig egentligen?

Hoppas det går bra idag!!! Såklart det gör!

Chrissan sa...

Kavaj va?
Klart det går bra!

Spader Madame sa...

God morgon... iofs litet sent men ändå!