fredag 5 november 2010

Här rivstartas ingenting,

tvärtom.
Jag har sedan klockan 8 druckit tre koppar kaffe, ätit två smörgåsar och vad jag har ägnat resten av tiden åt är svårt att säga.
I am ledig och man kan säga att jag utnyttjar det till fullo.

På något sätt har jag i alla fall lyckats väcka ynglingen och inom en halvtimma är det meningen att jag ska baxa honom och hans trasiga spelkonsol in i bilen och jag önskar så att vi får hjälp med den på Mediamarkt.
För 6 veckor sedan bokade och betalade han ett nytt tv-spel - som han får levererat till dörren på tisdag - och som han har pratat om sedan dess.

Det vore så oerhört trist om han inte kan spela det när det äntligen, äntligen kommer.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Kan väl aldrig vara CALL OF DUTYCALL OF DUTY BLACK OPS? Det enda det pratas om i Järvastaden, nämligen!

Onödigt att rivstarta får man säga!

Gafflan sa...

Helt klart tråkigt om han inte kan spela. Hoppas det löser sig.
Kram

Shamrock sa...

Ungdomar och deras spel - det är ett kapitel för sig

Åsa Hellberg sa...

Spader M; nej, nya Cod...

Gafflan; ja, det löste sig, tjoho.

Shanrock, visst är det:)