onsdag 19 januari 2011

Är slut för idag.

Kikar lite lätt på bloggar och inser att jag faktiskt inte hänger med och då är det annat jag ska ägna mig åt, som mig själv till exempel.

Alex Schulman sa häromdagen i sin blogg att var den dagen på året då människor mår som sämst, och att många är ledsna, i förändring och har mått bättre märks både här och där.
Även i min inbox och på många bloggar jag följer.

Ibland får till och med jag för fullt av eländes elände.
Därför stänger jag av för idag och tänker varken läsa tidningar, se på nyheter eller komma med uppmuntrande tillrop.

Det är ÅsaTime.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en go kväll!

Gafflan sa...

Bra skrivet och ha en skönt Åsa-kväll :D
Kram

Spader Madame sa...

Skickar hejarop på det!

Åsa sa...

Du är för skön på alla sätt.
Åsa time! Hoppas den var behaglig

Åsa Hellberg sa...

Tack, det passade mig perfekt:)