måndag 3 januari 2011

God middag

I förorten är det arbetsdag idag.

Inte överdrivet ansträngande sådan, men jobb är det i alla fall.
Planeringen för workshopen "Nej, nu jäklar..."29 januari är i full gång och är du intresserad så finns länken till anmälan i kolumnen till höger.

Har du frågor så maila mig, info@hellbergcoaching.se

Någon har frågat varför den är bara för tjejer.
Jag vet av erfarenhet att många av oss backar lite när män är med; vi kanske till och med har svårt att koppla av, och är det något vi ska kunna den 29/1 så är det att få vara avslappnade och oss själva i en varm och "ohotande" miljö.









2 kommentarer:

Liz Wennberg sa...

Haha. Där nere till höger tror jag att det är jag som står.

Spader Madame sa...

Det är Spader som är andra från höger i översta raden! Hade gärna velat vara med, men min kopp är fylld till bredden just nu!