söndag 23 januari 2011

Jag har fått en ny följare

"Antikloppan", och precis som vi blir glada för besök på våra bloggar tror jag att hon blir det också om ni tittar in.

Idag är sonen inköpsansvarig, däremot slipper jag inte ifrån att tillaga den fläskfilé som troligtvis kommer hem om ett tag.
Jag behöver dock inte gå ut vilket passar mig finemang när jag är upptagen av att beta av min lista.
Egentligen har jag inte tid att blogga.
Jag hade inte heller tid att rensa diskmaskinsavloppet, men precis så gör jag när jag har andra saker jag egentligen ska göra.

Visst är det konstigt?

4 kommentarer:

Åsa sa...

Det mest intressant är: Även fast man inte har tid att göra de där sakerna, så hinner man med dem ändå.. eller hur. Ibland tror jag att vi hinner mer om man bara vill. Eller slutar fastna i stress.
Du verkar bra på det, dvs att inte fastna :)

Martina sa...

Man hinner aldrig med alla måsten,bara man mår bra är det ok,synd att du missade solen det var fint ute idag .

Åsa Hellberg sa...

Åsa; visst är det så. Stress är så ute:)

Åsa Hellberg sa...

Martina; jag vet, det kan inte hjälpas just idag...