fredag 21 januari 2011

Det är ungefär ett år sedan Roger Nilsson

och jag var gäster hos Malou i Tv4 och dagen innan hade jag ingen röst.

Jag tappar den en gång om året.
Bara så där egentligen.
Lite ont i halsen, lite feber och poff så är den borta i en dag eller tre.
Varje år.

När man inte begriper själv att det är dags att hålla truten hjälper kroppen till.
Förra året bokade jag om mina klienter.
Kanske var det den omtanken om främst mig själv som gjorde att när jag väl var i tv-soffan så kunde jag prata.

För övrigt kan jag återigen konstatera att ett år går fort...

2 kommentarer:

Mia S sa...

Ja, tiden rullar på och då för ett år sedan "slet jag av mig håret" i frustration och förtvivlan över hur läget var...

Jag har kommit en bit nu märker jag !

Kram..

Åsa Hellberg sa...

Härligt att höra, Marie!