lördag 29 januari 2011

Vilken dag.

Vilka fantastiska, generösa och öppna människor som jag hade förmånen att få träffa på "Nej, nu jäklar..."- workshopen idag.
Jag var alldeles underbart tokslut när jag packade ihop i kurslokalen strax efter fem och att jag hade missat fikapauser under hela dagen hade nog deltagarna märkt mer än jag.

Efter ett samtal med sonen förnyades energin när det visade sig att han hade skurat golven OCH lagat middag.
Eftersom jag slapp det kvistar jag till tvättstugan nu.
I morgon tänker jag vara helt befriad från uppgifter.

Hurra!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Vicken son! Grattis till kanondag!

Madlar sa...

Perfekt helg, glöm inte att krama sonen o tacka för omtanken.

Åsa sa...

Vicken son! Hade han varit på privat Nu jäklar föredrag!!
Unna dig en latdag det låter välförtjänt

Anonym sa...

Tack Åsa det var toppen - och jag tänkte inte alls på någon fikapaus.

En rolig sak som jag "måste" nämna var den att jag hade inte lagt märke till någonting,hos dig - annat än att du såg väldigt hälsosamt frisk ut - om du inte sagt något. Inget om kläder eller annat. Jag lägger sällan märke till sånt - och brukar säga att jag skulle vara det sämsta polisvittnet om nåt skulle hända (känner igen ögonen - men sällan färgen)
Med andra ord pga av att du påpekade det hela så hade jag varit ett lite bättre polisvittne om de kom och frågade hur du var klädd etc :)
kram och tack för i dag
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Anna; fantastisk dag på alla sätt.

Madlar; om!

Åsa; nej, han fick lust:) Japp, vad jag ska lata!

Sanna; tack för att du ville vara med idag! Det där med utseendet brukar vara sådant som vissa funderar på och då är det bra att dra det på en gång:)
Kram till dig.

Anonym sa...

Jo jag förstår det men det var roligt för mig att få se vad du hade på dig :)
Jag är inte sån som är speciellt intresserad av husesyner när man kommer till ett nytt hem heller
Jag är jätteglad att jag fick möjligheten idag - så det är du som ska ha tack
Sanna

Anonym sa...

INTE är speciellt intresserad av husesyn ska det stå
Sanna