söndag 30 januari 2011

Att flasha ett

orakat och muskligt ben var verkligen ingenting som stod i mitt manus inför gårdagens workshop, och varför jag gjorde det kommer jag inte riktigt ihåg.
Anyway, nu ska både det och det andra ut och vandra.
Rakapparaten har jag lagt på laddning.
Det får vara måtta på naturlighet även hos mig.

Och på tal om onaturlighet skulle jag kunna tänka mig att sola några gånger.
Inte för att jag någonsin tänker flasha mina ben igen utan för att jag skulle gilla en piggare ansiktsbild.

4 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Det är nyttigt att vända ansiktet mot solen, man får färg, man får D vitaminer och man blir allmänt glad/gladare!
Så ut i solen med oss idag!

Anonym sa...

Det var mer än fantastiskt när du gjorde det, tycker jag.

Anonym sa...

Du pratade om att små komentarer eller reaktionen från omvärlden kan etsa sig fast i sitt undermedvetna så man aggerar på ett visst sätt.
Det var helt okej med både det och utseendet på din vad.
kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Snäckan; jag tänker mig mer den artificiella varianten:)

Colour; vi tar och glömmer det, va?:)

Sanna; se kommentar ovan:) Ja, just det. Nu minns jag, tack!