torsdag 27 januari 2011

Verkligen god morgon

Jag är på gång och ber en ödmjuk bön om att min printer också är det.

När jag skulle somna igår ramlade det in lysande blogginlägg i mitt trötta huvud, men utan anteckningsboken vid sängen försvann de i samma ögonblick som jag somnade.
Penna-papper-hjärna är en lysande kombination, och papperet får gärna vara inslaget i snygga pärmar.

Dels skriver man mycket finare i en tjusig anteckningsbok, det är dessutom mycket mer skrivinbjudande än ett vanligt kollegieblock.
Själv behöver jag köpa ett par nya.

De förra finfina köpte jag på NK.

Svindyra med tanke på att det är anteckningsböcker, men jag tycker att det är värt det eftersom det visar att mina tankar är värdefulla för mig.



4 kommentarer:

Cattis sa...

Jag köper med många fina anteckningsböcker och tycker precis som du att de får kosta mer än de vanliga blocken... och det har jag förmedlat till döttrarna med så de gillar oxå fina anteckningsböcker.

kramkram

www.malinrocaahlgren.com sa...

Fin. Jag vill osså ha. :)

Åsa Hellberg sa...

De är så fina!

Onna sa...

Åh, jag fick syn på dem när jag stod på Landvetter sist gång. I färd att flyga utomlands. Jag ångrar så att jag inte köpte en men dom var dyra och att tulla på reskassan innan man lämnat landet kändes inte rätt. Men nu vet jag att dom finns på NK :)